Sunday, August 31, 2008

Yokko's visit 08/30/08

We've been getting lots of help and lots of visitors since Junior was born. People have been bringing prepared meals for our freezer, baby supplies, and just stopping by to keep company. We even had Hiroe's sister Yokko and niece Kaho come for 10 days. They were both extremely helpful... cooking, cleaning, and taking care of the baby. Kaho always had a new diaper ready when we would change Junior.


















Kaho also kept the dogs entertained. I think she especially liked Gnocchi.
































Yokko's visit really helped give Hiroe time to relax and recover after the birth.













2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ひろ、お家に帰ってたんだね~。
子育て経験者のお姉ちゃんが来てくれて助かったね。
この間、かなと会ったんだけど
二人で「私たちが行っても邪魔になるだけだよね。。。」って言ってたところ。。。
かほちゃんはカワイイね。

9:15 AM  
Blogger Hiro said...

ごめんね、退院報告もしてなかったのね、私…。アメリカの病院は出産後48時間以内に退院なので、すぐに帰宅してたのでした。でもそのあとが大変だったよー、傷がまだまだ痛くて…というハナシなど、あとでメールするねー!
あんとんも子育て経験あるじゃないか、私よりも豊富な経験が、甥っ子姪っ子ちゃんと!

11:17 PM  

Post a Comment

<< Home